Jesteśmy dla Was!
Dbamy o komfort naszych gości nieustannie pracując nad rozwiązaniami wzmacniającymi dostępność naszej instytucji.
Jeśli planujesz uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki i masz pytania dotyczące dostępności zachęcamy do kontaktu z Działem organizacji imprez pod numerem telefonu: +48 77 451 35 75 wew.7, email: biuro@ncpp.opole.pl
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.ncpp.opole.pl
Data publikacji strony internetowej: 22.07.2015 , data aktualizacji: 26.11.2024
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- część zamieszczonych na stronie publikacji w formie plików PDF nie jest dostępnych cyfrowo.
- opublikowane zdjęcia, filmy, grafiki nie posiadają napisów oraz audiodeskrypcji.
- widoczność ramki focusa jest tylko w trybie zwiększonego kontrastu.
- na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki Można użyć klawisza [TAB] oraz [Shift] + [TAB] oraz [ENTER] na klawiaturze, aby nawigować na stronie.
SALA KAMERLNA
Wejście do Sali Kameralnej oraz przestrzeni biurowych Narodowego Centrum Polskiej Piosenki znajduje się przy ul. Piastowskiej 14a
- w pobliżu wejścia do budynku od ul. Piastowskiej znajduje się parking bez wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami,
- budynek wyposażony jest w podjazd dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach
- drzwi wejściowe nie są otwierane elektronicznie
- w budynku znajduje się winda,
- aby skorzystać z szatni należy zjechać windą na poziom -1 lub zejść schodami
- toaleta przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową
Wejście do Amfiteatru od ul. Barlickiego znajduje się na wysokości chodnika i jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach.
- W pobliżu wejścia do budynku Amfiteatru znajduje się płatny miejski parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami , obniżonymi krawężnikami najazdowymi oraz brakiem progów.
- na każdą kondygnację obiektu dostać się można poprzez windę zlokalizowaną w holu Amfiteatru
- schody i klatki schodowe w obiekcie są wyposażone w pochwyty, co ułatwia poruszanie się po nich.
- miejsca dla osób poruszających się na wózkach znajdują się w sektorze L, rząd 35.
- na widowni znajduje się pochwyt umożlwiający zejście do niższych sektorów,
- na poziomie foyer oraz tarasie znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową
SALA KAMERALNA
- nad wejściem do budynku umieszczony jest nadajnik systemu nawigacji YourWay, naprowadzający dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
- na terenie Amfiteatru znajdują się nadajniki systemu nawigacji YourWay, ułatwiające poruszanie się po obiekcie. Aby korzystać z systemu potrzebny jest telefon komórkowy wyposażony w aplikację YourWay. Aplikacje można bezpłatnie pobrać ze sklepu Android lub iOS.
- w obiekcie znajdują się tabliczki informacyjne (toalety, zakazy) w kolorze kontrastowym do tła, wyposażone w wypukłe piktogramy lub litery.
- na każdej kondygnacji obiektu umiejscowione są mapy dotykowe,
- pochwyty prowadzące na foyer Amfiteatru oraz taras Amfiteatru wyposażone są w nakładki z napisami w języku Braillea
SALA KAMERALNA
W sali kameralnej znajduje się system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną. Aby z niej skorzystać należy przełączyć aparat słuchowy na program indukcyjny "T".
Pętla indukcyjna jest zawsze włączona, nie musisz prosić o jej uruchomienie.
Brak jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
AMFITEATR:
- W kasach zainstalowano system pętli indukcyjnej stanowiskowej.
- Nie ma dostępnej funkcji tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych udogodnień lub masz pytania, skontaktuj się z nami!
Koordynator dostępności: Agnieszka Jurowicz
E-mail: a.jurowicz@ncpp.opole.pl,
Telefon: +48 77 451 35 75 wew. 30
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
SKARGI I ODWOŁANIA
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności. Skargę można złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich